Share/Bookmark

Biraz da Çikolata

No comment yet

Onu ilk kez Tony Braxton'ın Unbreak My Heart klibinde görmüştüm ve o anda vurulmuştum. Tony'i hiç sevmememe rağmen O klibin her ekrana çıkışında ekrana yapışmama sebep olmuştu. 1-2 yıl sonra ona benzeyen (evet benziyordu vallahi) bir çocukla çıkmıştım. Lisedeydim ve ilk sevgilimdi. Daha ilk buluşmada büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım. Çocuk salağın tekiydi (evet gerçekten salaktı). Bir buluşmamız daha olmadı elbette ama etkisi hala üstümde. O çocuktan sora kimseye uzaktan aşık olamadım ve aşık olduğum adamlar da genelde pek yakışıklı değildi... Neyse kısacası yakışıklı ve kafası çalışan erkeklere bir çok kadın gibi ben de hasretim. Ama bu blogda kafaların bir önemi yok. Bizim işimiz AMBALAJ :P Ve karşınızda çikolata dudaklı Tyson Beckford.

Bu da Tyson'ın hatırına

Yorum Gönder

HOME | ABOUT

Copyright © 2011 asık olunacak parça | Powered by BLOGGER | Template by 54BLOGGER